onsdag 22 april 2009

SPX

Nu är det seriedagar i Stockholm i och med Small Press Expo på Kulturhuset

090423: I morgon torsdag jockar jag en stund på Kim W anderssons releaseparty på Pet Sounds bar i Stockholm. Jag står nog i DJ-båset runt 23 tror jag.

090424: På fredag släpper Bromander boken "Allt jag rör vid försvinner" där jag illustrerat en serie. Jag spelar skivor på det partyt också som är på klubben Landet.

090425: På lördag kl 15 kommer jag att stå brevid Bromander i Studio 3 i Kulturhuset när han pratar om sin bok. Kanske säger jag ett par väl valda ord då också.

Jag kommer att hänga en hel del vid Galagos bord på SPX/Kulturhuset i allmänhet under festivalen. Kom gärna fram och hälsa eller köp någon av mina böcker. Jag signerar och ritar figurer åt er om ni vill.

2 kommentarer:

Little W. sa...

Det här låter ju helt underbart! :D <3

kimwandersson.com sa...

Och bra jävla jockat blev det! Tack.